shudibupupp!

har nt bloggat pga en hektiskt helg -.-!

fredag; tåget mot hässle med ett awesomegäng! sen blev det buss från hässle till knislinge, där en taxibuss vänta på oss! tog oss till Immeln! där satte vi upp tält, gjorde krabbelurer, paddlade ( HAHA! ), gjorde lite lekar senare på kvällen grillade vi! :) massa gott! sen chilla vi bara, sen blev det mys i erikas lilla stuga där vi alla snacka massa skit som vanligt, sen blev vi utslängda därifrån vid elva-tolv. då slängde sig alla i killarnas tält, där det blev massa snacka till typ halv två. sen gick vi till våra tält, delade tält med becks och jonna! sen somna vi nog vid två! :) upp vid åtta, käka frukost, ut och paddla, lekte, gick och käka, sen stationen i k-stad där vi fick vänta en timme xd vi låg mitt på stationen med all vår packning, på liggunderlag xd haha! sen blev det buss till hässle, sen tåg hem! somnade direkt när jag kom hem. sen jobba jag lite.

söndag; jobbade hela fucking morgonen/dagen/kvällen. uschhh -.-

måndag; idag blev det till prästgården med sommarkyrksgänget! vi planerade, och som vanligt blev det massa snack :) nu sitter jag bara här. mamma var söt och kom hem med jojo sommarkort till mig! :) försöker övertala henne att vi ska ut och köra lite ;D

imorgon blir det jobb igen och städa rummet! :)
2010-06-21 @ 17:18:02 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0