iiihh :)

nu är det typ bara 13 timmar kvar sen är dt MTV MOVIE AWARDS!!! ÄR SÅ JÄVLA GLAD!!!! ROBERT,KRISTEN & TAYLOR SKA DIT och det kmr bli massa vampyr ovch varuvls grejor! dom kmr även visa klipp från eclipse :D! sen kmr han som spelar sam vara på röda matan och snacka med kändisarna!!! så jag kmr sitta från 02.00 till 05.00 typ med massa godis och chips!!! =D AAAHHHH :D! fast nu ska jag gå och plugga ellära -.- har mega prov imon. plus att det är triatlon, kan tyvärr ej vara med pga att jag är sjuk -.- (A) HIHI! bara så ni vet kmr jag uppdatera som fan om MTV MOVIE AWARDS på min facebook, kanske slänger in ett inlägg på bloggen! ;D puusss!


p.s , saknar saga & amanda :/ <3
2010-06-06 @ 13:15:43 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0