heejsveejs :)

gud vad dött här är xd

( känns som jag börjar alla mina blogginlägg så nu för tiden.. )

iaf, orkar nt berätta vad som har hänt. bloggen är inte min första priotitet just nu. men om typ 20 min ska jag bege mig till stationen där jag ska möta upp sommarkyrksledarna! sen ska vi bege oss på äventyr, vi vet inte riktigt var, vi vet bara att det är mott hässle hållet xd och vi vet att vi ska tälta ;o hatar tälta! haha , dom sa; ta med er regnkläder. HALLÅÅÅ??!?!?? ser det ut som JAAG har regnkläder. ey, titta på mig, jag är blatte, okej? ;D
men iaf, sen kommer jag hem imon vid fyra, och då väntaaas mkt joobb -.- fy fan! på måndag och tisdag blir det jobb. kanske måndag kväll, blir det bio med pinglor!! sen på onsdag är det bara en vecka kvar tills det blir eclipse med bästa vännerna!! :D

nej nu ska jag börja fixa mig, och bege mig. kmr bli sjukt kul , vi är ett härligt gäng!

KANSKE, MEN BARA KANSKE, mobilbloggar jag ikväll! :)
2010-06-18 @ 13:38:26 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: MaRiiaaa

haha det var jättekul :D

2010-06-22 @ 20:19:06
URL: http://annamariiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0