tjilliiviippen!

men hallå ja ! =D
missed me? ;)

idag har jag då varit i skolan , chill! stanna kvar i skolan med sara och dennis. sen blev det ica med sara och handla lite till imorgon! sen hem och chilla! har fixat mina naglar och sara har fixat spotify till mig :)! snart ska jag upp och städa det sista i mitt rum sen upp och duscha och fixa håret, sen sova! imorgon är det min sweet 16 och jag är riktigt glad att jag ska få spendera den med dom som jag älskar mest ! så imorgon hoppas jag på att jag vaknar med att jag får massa grattis sms ;)

nej nu ska jag kila, puss ! :) <3
2010-01-21 @ 21:23:20 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Angella

GRATTIS! :D

Ha du mobil nu då?:O

2010-01-22 @ 12:47:03
Postat av: Ina :D

GRATTIS CHALLEBALLEBAJS :D <3

2010-01-23 @ 14:16:07
URL: http://inaatraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0