shubalola =D

hejsvejs, missed me? aah fan att ni har ;D haha!

tisdag ; tog det lugnt på dagen, på eftermiddagen blev det en sväng till familia och väla! hittade bara ett par jeanstights och två st bodybutter från the body shop, love it! sen mcdonalds, sen hem! =)

igår; jag sov mesta av dagen. blev en sväng till netto och handla masssa frukt. så det krängde jag igår. sen data. spelade även wii med yster :) sen vid åtta drog jag till abf ett tag ! <3

idag; idag ska jag göra massa saker! jag ska städa mitt rum + allrummet, göra klart min franska, noppa mina ögonbryn, fixa min fucking data och sen ska jag planera till imorgon och handla lite stuff ;)
2010-01-07 @ 13:06:44 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0