seeeeg.

fan vad jag har varit kass på att blogga -.- usch! men min helg har varit great , med lite motgångar, men men.

fredag: skola. bjöd på kladdkaka. kom hem fixade allt. folket kom mellan 6-7. vi hade riktigt kul och åt massa :) sjukt fina presenter fick jag, vissa mer användbara än andra ;) bilder kmr upp ngn dag! alla drog vid halv ett.

lördag: dela ut reklam. fixade mig. drog hem till andy vid sju. lite tidig. blev en awesome kväll ! :) drog hem runt vid halv  ett,

idag : delat ut reklam hela jävla dagen -.- imorgon börjar vi åtta, blääää. massa tråkiga lektioner -.- PUB och styrteknik , kill me + vi slutar fyra!!

nej nu ska jag sova, godnatt!

tack alla underbaringar för helgen! <3
2010-01-24 @ 22:29:00 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Andy

Tack själv :



Challe du måste lägga upp bildjävlarna >( eller skicka :)

2010-01-24 @ 23:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0