nytt år ! :)

min nyårsafton var asome!!!! jag kunde nt bett om ngt bättre :) stack hem till felle vid halv fem, fixa mig och sånt med tjejerna! <3 sen drog jag hem ett tag, va med familjen och så. drog till felles fest sen! :) as härligt folk och riktigt härlig stämning. kvällen flöt på och vi hade riktigt kul! :) jag kan bara säga att det nya året firades in med bästa folket ever! blev inga bilder, för jag var för upptagen att ha kul. imorgon blir det vila, sen på lördag är det fäääässt iiiigen :D för då firar vi angellas födelsedag :D nu ska jag sova, godnatt på er! <3


ut med det gamla in med det nya. bort med dåliga vänner och in med nya fantastiska vänner ! <3
2010-01-01 @ 02:32:38 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0