lalala..

heeej =) jag vet , dålig uppdateringar. men hallå , jag har ett liv? haha skoja ;D här kmr helgen!

lördag ; tränade. mötte upp angella, jolls och nora. handla på ica snabbt. sen till lokalen , fixa musik och hjälpa angella lite med hennes hår :) sen hem , fixa mig! sen drog jag till angellas fest vid 8. den var awesome, jag hade verkligen kul! :) visst kvällen slutade inte så bra . men men. lade mig runt tre ^^

idag ; vaknade runt två. skönt. sen gick jag och tränade i en timme, blev en 40 min rullband och 20 min cykling! skönt, men känns i benen ;) sen kom jag hem, tog det lugnt. stack ut med syskonen och smällde raketer , sen stack vi till ica och handla :) och sen dess har jag bara degat framför datan!

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, antingen gymmet + badet eller väla :) vi får se ;D
2010-01-03 @ 22:30:02 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0