förstå!

jag hoppas du läser detta snart!


jag har tänkt rätt mkt dessa senaste dagarna,  om det vi har snackat om. och jag har kommit fram till en sak.. jag bryr mig nt ett skit. jag bryr mig inte ett jävla skit om att du nt tänker kämpa längre. för jag vet att där långt inne, så vill du ha det som innan. och jag tänker fan i mig nt sluta kämpa förräns du förstår detta. förrän du förstår hur jävla mkt du betyder för mig! bara för att du är glad och mår bra som vi har det nu, betyder det nt att jag gör det. där finns två alternativ, kämpa eller avsluta hela skiten. men för mig finns bara ett alternativ, att kämpa som ett jävla svin! för att ge upp dig , skulle nog vara ett av mitt livs största misstag. så jag tänker kämpa , och kämpa tills du förstår. och där finns inte en enda jävel som kan komma i mellan oss. ingen! jag hoppas du förstår det..

och en sak till!



jag älskar dig! ♥
2010-01-03 @ 23:20:02 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0