(:

godmorgon! ♥

vaknade tidigt idag, runt tolv, så är rätt trött ;p. igår, igår var crazy! nog det enklaste sättet att beskriva! seriöst vi hade riktigt kul!

först så möttes jag och saga på netto och handla lite :) sen gick vi till stationen och mötte andy, matte & nico! sen tog vi tåget till hbg, där det blev shopping på hög nivå! :) sen lulla vi rundor och så, sen blev det tåget mot malmö! :) det var förseningar och stopp här och där , men vi hade lika kul ändå! :) väl i malmö, gick vi runt, ännu mer shopping, sen mat , sen mer shopping! xd senare tog vi tåget ti hässle , mkt folk? ÅÅH FAN! men vi lyckades få sittplatser. men det värsta nog hur jävla kissig jag var och där fanns ingen möjlighet att gå på toa! sen lulla vi runder lite i hässle , tog foto, sen tåget mot prp! stack hem en runda, mamma skjutsade mig till nico , vi tittade först zoombie land, såg nog sammanlagt en halvtimme av den, resten av tiden sov jag xd. sen blev det PARANORMAL ACTIVITY! har sett den innan, men älskar verkligen den filme =) sen så stack lite folk, sen lekte jag och saga och boysen roliga lekar ;) drog hem runt ett, och slängde mig i sängen direkt ! ;D

som sagt blev en del shopping igår, och bilder kommer under dagen , när jag orkat fota dom! jag ska även lägga upp alla bilder och VIDEOS , som vi tog igår :D! jag lovar :)

nej nu ska jag titta lite tv, sen dra till gymmet! sen ta det lugnt resten av dagen, kanske göra ngt. skola på måndag, BUHU! =(
2010-01-09 @ 13:14:07 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0