;D

det blir ett till inlägg innan jag går och lägger mig eftersom en sötnöt ville det ;D

idag har varit en händelserik dag! :) först skola då, chill! :) sen lite kvar i skolan, sen drog jag, mandy& lasse och fikade xd höhö ;D gick runt i byn lite, lämnade lasse på stationen kl 5! sen hem snabbt, sen blev det gymmet med sara! :) var där typ en och en halv timme? sen hem , titta lite tv och sånt, sen ringer saga och undrar om jag vill med till abf, och klart vill jag det! :) så det blev abf, träffa boysen och spela poker :) drog hem runt elva, och här segar jag. ska snart ner och checka tv! :)

godnatt och sov gott! <3

du är ute från mitt liv. det var ett misstag att ta tbx dig. det är sant, vi mår bättre utan varandra!
2010-01-16 @ 00:11:07 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0