charlines feelings..

ingen vet.
ingen bryr sig.
den enda som orkar lyssna.
den enda jag känner att jag kan prata med.
är min blogg.
hur ensam låter jag inte?
antagligen lika ensam som jag känner mig.
jag bryr mig inte vem som läser detta.
jag tänker skriva mina känslor.
bryr ni er inte, gå läs en annan blogg.
eller kom tbx när jag mår bättre.

jag har haft ett jobbigt 2009.
ett tufft 2009 för att vara mer exakt.
det var både det bästa och sämsta år i mitt liv.
men detta året har förstör mitt förtroende för vänner.
jag har svårt att släppa in mina vänner.
och speciellt nya vänner.
jag har väldigt svårt att prata med dom.
jag har väldigt svårt att vara glad.
det känns som jag har gått ner i djup depression.
jag vet att jag inte kan säga att jag har,
för det vet jag att jag inte har,
men det känns så.
jag känner mig svag. ensam. och liten.
jag känner mig inte älskad.
jag är på dåligt humör hela tiden.
jag förlorar min familj
jag behandlar dom dåligt, dom förtjänar bättre.

många vet att jag hade en period, då jag fick nya vänner.
det var en av dom, som fick mig att förlora allt förtroende och självkänsla.
jag lade in så mkt själ och hjärta i vår vänskap, att när den personen svek mig,
på värsta sättet, så förlora jag allt.
jag har haft svårt att hitta nya vänner.
jag har hittat en vän, som jag verkligen vill ge min vänskap till.
men det är svårt. för jag liksom litar inte på personen.
jag kan inte vara öppen med personen.
jag är rädd att bli sviken, igen.
rädd att bli utnyttjad och må dåligt.
för vännen beter sig ungefär likandat som den andra.
och det får mig att bli ännu räddare.
och sätta min mur ännu högre.
men jag vill ge det en chans.
men som sagt det går inte.
för just nu vet jag inte vem jag har i mitt liv och inte.
vem som är min vän och inte.
allt är jobbigt.
jag vill här ifrån.
jag vill till libanon.
jag vill till min släkt.

jag vill må bra.
2010-01-28 @ 15:49:12 feelings. Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

jag tycker om dig, som du är <3

2010-01-28 @ 16:46:18
Postat av: Sara Nord

Challe, jag vet att vi inte har kännt varandra så jätte länge. Men du vet att du kan prata med mig om det skulle vara något. Jag bryr mig och tycker om dig som du är. <3

2010-01-28 @ 17:21:40
URL: http://saran.devote.se/
Postat av: Saga

Att läsa detta gör faktiskt ont på riktigt inuti, jag vill inte att du ska må/ha det så här.. Jag älskar dig Charline. <3 Och jag finns <3

2010-01-28 @ 21:54:01
URL: http://suhre.blogg.se/
Postat av: Andy

:/ <3

2010-01-29 @ 00:41:52
Postat av: Jenna

Idag gick jag in på din blogg av att jag råkade trycka på länken i din msn. Men Charline, jag måste säga att jag blir uppriktigt ledsen av att läsa detta. Jag vet själv hur det är att tappa respekt och förtroende för människor, jag vet även hur det är att vara i djupa depressioner. Det är inte omöjligt att du är på väg in i en "svacka", det kan hända vem som helst. Men jag vill att du ska veta att jag finns här, jag är bara en dörr bort. Jag vet inte vad som hände mellan oss, varför vi slutade prata. Tyckte om att sitta ute med kaninerna på sommarkvällarna och bara prata.

Jag tänker på dig vännen, och jag hoppas verkligen du kommer må bättre snart. Jag finns här, okej?



(Eftersom jag aldrig länkar till min blogg från någonstans så känns det lite dumt att göra det nu, vem som helst kan läsa. Men jag gör det ändå, så du kan skriva till mig där om du vill det. Kram!!)

2010-01-29 @ 18:45:49
URL: http://jennaanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0