vänner?

jag har fått mkt kritik för mina vänner nu den senaste tiden?
alla tror att jag nt har några vänner för dom inte skriver massa och hotar en viss person för vad den personen gör mot mig?

men liksom vad fan ? lägg ner! mina vänner är så pass mogna att dom vet att dom nt ska lägga sig i, för ett som asgt dom är så pass mogna och två för att jag inte vill det. det enda jag vill är att dom finns där för mig. och det gör dom! finns inga bättre. jag behöver inte dom att skriva massa skit och göra mian bråk längre och större , för att jag ska veta att dom bryr sig och älskar mig? haha nej verkligen inte. dom bara skrattar åt allt alla skriver till/om mig, och sen får dom mig att förstå att det inte är sant. bara genom att vara vid min sida. inga ord behövs.

mina vänner ställer upp för mig 24/7, ser alltid till att jag mår bra och är älskad. och samma gör jag för dom ! :) detta gäller faktiskt inte bara tjejerna, utan faktiskt killarna i min gamla klass! :) dom är faktiskt helt jävla underbara, svårt att hitta så bra killkompisar, men jag har turen att ha dom!

så nej jag står inte utan vänner, jag klarar mig själv. dom behöver inte snacka för mig. utan bara snacka till mig vad dom tkr! mina vänner är ärliga och rakt på sak! inga falskheter och oärlighet!

och jag är faktiskt lite chockad för där är många i min nya klass och några andra, som har funnits otroligt mycket för mig denna perioden. samma med dom, dom bara skrattar åt allt dom ser som är skrivet till / om mig!

det är därför jag aldrig kommer släppa dom , och då menar jag faktiskt aldrig!
för bättre människor kan man inte hitta!

så alla underbaringar i mitt liv, jag älskar er otroligt mycket, ni betyder allt för mig! ♥
2010-02-03 @ 10:05:46 feelings. Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att du har vänner..

2010-02-03 @ 14:57:48
Postat av: Andy

:D <3

2010-02-03 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0