svikardag*

ännu en tråkig söndag -.- blev att man vaknade tidigt, ut och jobba! hemma vid halv tre. läste lite. sov. plugga lite. hjälpte mamma med maten och nu sitter jag här! :) ska snart läsa lite till i min jävla svenska bok, sen titta tv. ska även hinna och platta håret! och packa min väska till imon ;o IMORGON ÄR DET DANS!!! :D!

igår stack jag hem till angella och umgicks med henne , nora & favvosaga! sen kom pw. sen andy. vi titta film och spela poker! kulkul! :) folket drog hem vid tolv. sen somna jag gott i min säng!

om en vecka är det alla hjärtans dag!!! och den ska spenderas med världens underbaraste människa, saga! vi ska kränga, snacka och titta bölefilmer! allmänt mysigt kommer vi ha!! det enda som fattas nu är en present till underbaringen! det är ju ändå alla hjärtans dag, den dagen man ska visa sin kärlek EXTRA mkt till den man älskar! <3

nej nu ska jag gå och göra lite nytta! puss! ;)
2010-02-07 @ 19:29:57 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0