srry..

förlåt för att jag inte har bloggat men har så sjukt mkt nu innan lovet, har slutprov i fysik A , ja det förklarar allt! men kände mig skyldig att slänga in ett inlägg eftersom saga hade gett mig en komplimang för hur duktig jag har blivit med bloggandet (a)

iaf, idag var jag på möte angående vårt stora projekt! :) ( det är jag och en vän till) jag tänker inte berätta vännen, för då vet alla vad det handlar om typ ;p men iaf, det gick iaf skit bra och vår "chef" var skit positiv! så vi kommer börja planera och allt nu på lovet sen kör vi igång så fort som möjligt, typ precis när vi börjar skolan! är så jävla glad över detta, kommer bli så jävla kul! :D

ja och imorgon är det då slutprov i fysik a, har tyvärr ingen ork att plugga! längtar verkligen tills provet är över, fyfan vad skönt det kommer bli! jag kommer må så bra och vara så lycklig då! imorgon efter skolan blir det då LAN! :) nicenice! sen på lördag blir det antagligen väla med felle! :) sen på söndag, PLUGGA SÖNDER! sen en skoldag kvar på måndag, tisdag så ska vi städa och ha PIGOR OCH DRÄNGER, kommer bli skit kul :D sen onsdag ska man till skolan halv nio och skriva prov :/ sen kanske väla?

sen ja så är det torsdag, ska nog bara vara hemma och packa alla julklappar och städa och fixa mig!
sen på fredag är det julafton! :)

nej nu måste jag gå, måste plugga lite till! :/
2010-12-16 @ 18:47:38 about me. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0