it's just getting worse.

okej. detta blir ett bajs inlägg. verkligen.

natten var hemsk, la mig vid ett kanske vaknade upp tre gånger under natten med ett hjärta slåendes snabbt, hård andning och tårar rinnandes. det var längesen detta hände, jävla mög..

gick upp vid sex, trött som ett svin. reglerprov som gick åt helvete. skolan var helt okej under förmiddagen, jag kunde inte tänka på allt runt omkring. men sen vid lunch, brakade det. då kändes det som allt bara slängdes på mig. men jag behöll lugnet och höll käft, för de visste ej.. sen på eftermiddagen släppte jag alla tankar och fick mig lite skratt, det är bara för att jag har så underbara vänner! kom hem vid fem och då braka helvetet löst. alla känslor från igår och idag, all ilska, all sorg, all besvikelse hade samlats i en gigantisk klump som bara slungades ut och det slutade med ett rejält utbrott. men trots det har jag ännu mer ilska, sorg, besvikelse och en miljon fler känslor inom mig som väntas på att komma ut. men det kommer jag inte tillåta, inte på ett tag. så dom får helt enkelt samla sig till en ännu gigantisk klump..

nu ska jag vila lite, har fortfarande inte riktigt lugnat ner mig. sen ska jag försöka plugga matte..

sa ju att detta var ett bajsinlägg.
men ni är så söta som ändå läser! ♥
2010-12-06 @ 18:06:27 feelings. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0