damn..

hahaha gud, glömmer ibland att jag har en blogg xD!

nej men skolan har varit så jävla hemsk och jobbig nu...

igår så låg jag bara hemma och chilla. gick även ut i kylan och hämtade ut min älskad eclipse box! den är så fin! den står fint på min hylla med alla twilight böckerna (:

idag blev det en runda till familia och väla, handlade bara lite klämmor, örhänge och armband (: kom hem vid halv fem, chilla lite sen gick ut en runda med nora! (: handlade lite godis på vägen oxå!. kom hem, blev massa god mat. och nu ligger jag här, ska vara lite duktig och plugga reglerteknik sen ska jag glo eclipse boxen medan jag kränger, kommer bli awesome!

imorgon blir det plugga hela dagen, sen sista danslektionen, faktiskt rätt sorgligt =( men men. life goes on.. sen blir det antagligen plugga ännu mer på reglern! :(

men snart, snart så jävlar är det lov! GASH!
2010-12-04 @ 19:43:02 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

GOOD GIRL!

2010-12-04 @ 19:48:27
URL: http://emelieesofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0