hemsk dag. hemskt inlägg.

okej detta kommer bli ett riktigt depp inlägg, så om ni inte pallar så ber jag er att lämna sidan nu.

detta är min blogg och jag har rätt att skriva vad som helst. och nu mår jag skit och nu ska jag skriva om hur jag känner.

idag har var varit en hemsk dag. fyfan vilken hemsk dag. somnade igår natt med värsta beslutångest, ska jag läsa franska steg 4 eller inte? kom inte fram till ett svar. vaknade. och sa fuck it! jag skiter i det. blir det problem får jag lösa det sen. hade gympa. skulle springa 2 varv * 900 m. kom såklart i samma grupp med typ skit bra. klarade med nöd och näppe första varvet. andra varvet klara jag inte. men alla bara hacka på mig och tryckte ner mig för att jag inte orkade. ingen förstod. ingen brydde sig. det slutade med att jag började stor tjuta, för jag insåg vad jag hade gjort med mig själv. hur kunde jag låta mig själv bli så fet? 16 bast och orkar inte jogga 500 m utan att nästan svimma. det är hemskt! mitt BMI visar fetma och att jag borde söka läkare. och jag mådde så dåligt eftersom ingen förstod mig och jag går i andra ring och bölar. great. dagen har gått jävligt segt. och när jag kom hem vilade jag och sen blev det bara skit. senaste månaden har jag återfunnit två vänner ( <3) men förlorat en. den som betydde mest. men tydligen dög jag inte. that's life. och nu håller jag på att få tillbaks en till bästa vän i mitt liv! hoppas det funkar denna gången. jag har gråtit sjukt mycket denna dagen. och jag hatar att gråta. mitt liv har varit ett helvete de sista åren och jag förtjänar inte att må dåligt längre. JAG BEHÖVER MÅ BRA!!!! men jag vill inte att ngn ska tycka synd om mig, varken för min vikt eller min ensamhet. jag vill bara att folk ska finnas där och pusha mig!! hjälpa mig! och jag har bestämt mig, jag ska fan ta tag i mitt liv! jag ska kämpa som fan i skolan, jag ska jobba röven av mig, jag ska inte ha någon framtid. och imorgon ska jag ringa läkaren och boka en tid och se om han kan hjälpa mig, sen ska jag börja träna. och detta är inte bara ngt jag säger. för jag kan inte skjuta upp det längre! år 2011 kommer bli awesome!

rebecka, jonna, pernilla, killarna; TACK! tack för att ni finns där för mig, jag älskar er! ♥
2010-08-31 @ 19:50:00 feelings. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0