godmorgon!

godmorgon bloggen. eller typ god middag?

inte för att jag har haft en bra start dagen direkt, jävla äckel reklam jobb. fan vad jag hatar det!!!!!!!! ska fan tvinga min chef att detta blir min sista helg och inte nästa!!! JAG PALLAR NT MER!!!! GAAAHHHH!!!!!!

igår blev det då först tjejträff hos amanda, senare drog vi till nico där det blev pardy! RIKTIGT KUL VAR DET!!!!! en riktigt awesome kväll!!!!! kom hem vid två, så nanna jag direkt!! fyfan , var riktigt trött.

idag ska jag som sagt jobba, sen blir det dansmöte och plugga lite ^^
2010-08-22 @ 12:50:08 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Cindy

sv:

äru säker?! för lennart sa också det då :o

det är såå inte okey hahahaahah ><

2010-08-24 @ 20:32:47
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0