^^

hellu :)

ligger på min säng i mitt super stökiga rum. usch! ska upp och städa det snart, har fixat allt nu till skolan och allt. har även bestämt med mamma att jag inte kommer läsa steg 5! känns både bra och dåligt. menmen that's life!

idag i morse var vi och lämna papi i hlm. det var väldigt tufft. höll in tårarna som fan asså. en månad asså. damn.. men men jag hoppas allting går bra med farfar, han får inte försvinna! <3

senare idag ska jag möta upp nono för lite snack, sen blir det dans, sen hem och bara chilla och sova tidigt! :)


see ya ;D


p.s. vad fan är det med folk? så fort en blatte nämner ordet vit, då blir det ett jävla kaos och alla dampar hit och dit. men så fort en svenne nämner ngt om en blatte är det hur ok som helst och sjukt kul! LIKSOM HALLÅ??? väx upp (;
2010-08-29 @ 12:50:07 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0