damn..

haha snart två veckor sen jag uppdaterade xd HAHA! XD men det är bara för att jag aldrig är inne på datan, jag lever på min MOBIL! <3 men nu har jag fått datan fixad och allt med windows 7, så här kommer spenderas mkt tid på denna älsklingen! kommer nog bli mer uppdateringar eftersom jag är oftast hemma nu och har tid att blogga! (: senaste dagarna har spenderats på abf med wang (: i onsdags blev det en tur till väla med mami, syster och nora! idag har jag jobbat! nu ska jag ner och plugga lite, sen ska jag fixa mig och sånt, senare ikväll ska jag möta upp saga och boysen(?) för att gå lite på karnevalen, imon blir det parttyyy hos niico ;D!
2010-08-20 @ 13:36:42 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0