blogg? WTF IS THAT?

ååhh gud. ibland glömmer jag fan att jag har en blogg.

men har nt bloggat på sistone för att jag har varit på läger med hela skolan. fett kul! idag har jag bara varit på abf en stund sen har jag varit hemma och myst med familjen, eftersom pappa åker till australien imon i en hel månad :/ usch!

imorgon vid tio kör vi pappa till hlm och säger hejdå! sen vid fem blir det dans, första dans lektionen på vääääldiiigt länge! kmr bli sjukt kul ! (:

på måndag börjar skolan på riktigt bläääää, sen efter skolan blir det malmö med catta och dansa på the hipdrop, kommer bli nice som fan!

nej nu har jag inget mer att säg. byyyeee ;D!
2010-08-28 @ 23:43:41 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0