long go no see.

heeej alla söta läsare och min kära blogg! :)

inte uppdaterat på ett tag pga alla prov och läxor jag har haft, så jag ber om ursäkt! men det värsta är över så det är lite, men bara lite, lugnare nu! :)

igår träffa jag saga och killarna! :) vi flumma runt lite. sen tog jag och saga en jätte mysig promenad! ♥

de kommande helgerna så kommer en hel del kul hända! =D
- denna helgen har jag inte planerat ngt spec mer än att plugga och planera sagas födelsedag hihi! :)
- nästa helg blir det 18 års fest! =)
- nästa helg igen är det valborg och det ska firas med bästa gänget, partyparty! (fredag)
- samma helg på, på lördag, så blir det att fira sagas födelsedag som jag då har planerat ( eller ska ). hihi en överraskning! :) ska bli mega kul!



2010-04-14 @ 14:10:21 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: s.uhre

baby jag & amanda har lite planer inför denna helg!! så vi vill snacka med dej om det :D <33

2010-04-14 @ 21:33:01
URL: http://suhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0