jag vill bara tacka alla mina underbara vänner, för deras enorma stöd dessa dagarna. och tacka dom för att dom har stått ut mig! jag skulle inte klarat detta utan er. jag älskar er! ♥


jag vet att många undrar vad som har hänt, och jag har medvetet bara sagt det till några vänner. som många vet, så gillar jag inte att berätta om mina problem och mitt liv, till mina vänner, jag tkr inte om att tynga dom med sånt. men jag tkr inte heller om att dom ska oroa sig över mig, så jag har berättat för dom som antagligen drabbas mest med hur jag mår. men ngn gång , så kommer jag skriva ut hela berättelsen, allt i detaljer, i min blogg. nu måste jag bara finnas för mina föräldrar och orka ta mig till skolan. när allt har lugnat sig och jag mår lite bättre, så kmr jag skriva det här!

2010-04-22 @ 19:54:48 feelings. Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara Nord

Jag älskar dig charline <3

2010-04-22 @ 22:59:19
URL: http://saran.devote.se
Postat av: Gustaf Brickling

Gaaaaaaaaaaaay

2010-04-28 @ 10:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0