Draft: Jan. 10, 2010

woho här kmr äntligen bilderna från vår skånetrip, njuut! :) <3


i väntan på tåget i prp :)


i tåget mot hbg , små mongon! :)


vår goda pomelo! <3



underbar bild! sol + snö! <3


när boysen provade mössor och hattar! drogade ;) ?


woho , cooling ;) ( förlåt för suddig bild )



hihi sött mongo! <3


bjuder på denna -.-


boysboysboys :)


haha dom skulle försöka vara coola tror jag xd?



jag flabbar lika mkt varje gång när jag ser dessa xd
saga sitter i samma pose hela tiden och tror jag tar en gullegull bild xd
det fula är, hon har ingen aning vad killarna håller på med xd ;)


söta mongobilder! ♥



killarna goes gay and crazy ;D



jag är en vanlig bloggare och fotar min mat! ;D



2010-04-15 @ 16:53:34 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: s.uhre

haha maaaaaah så söööta vi är!! <333 du får skicka dessa till moi också! :D <33

2010-04-15 @ 21:10:00
URL: http://suhre.blogg.se/
Postat av: s.uhre

ey du får kötta upp filmen också! :D <3

2010-04-16 @ 09:46:31
URL: http://suhre.blogg.se/
Postat av: Andy

haha fan vilka awesome bilder xD

skicka sen på msn :)

2010-04-18 @ 17:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0