bästa vän ! ♥

har suttit här nu ett tag och läst igenom gamla blogg inlägg och bdb-bilder/texter.
har även läst igenom din blogg och tittat igenom din bdb.
det gör ont. gråten sitter i halsen. att se alla våra fina stunder tillsammans, som nu , är helt borta.
jag kommer fortfarande ihåg första dagen jag träffa dig. det var vår första franska lektion. en söt tjej, med glasögon oh fint blondt hår.. jag kommer ihåg att vi connecta direkt. och vi byggde upp vår vänskap under två år. vi hade alltid kul tillsammans på franska lektioner. du var alltid vårt lilla offer. jag kommer ihåg den dagen jag fick reda på att du skulle börja i min klass. fan vad glad jag blev. jag hade haft en sån jävla jobbig period och jag kände på mig att du skulle komma och lysa upp mina skoldagar. och så blev det , vi blev tajtare och tajtare. men jag kommer ihåg att då vår vänskap tog nästa steg, steget till "bästa vän stadiet ", var sommaren -08. först pg-sommarskola. sen konfermationen! damn, det var en underbar sommar och jag fick spendera den med dig! och den sommaren är en sommar jag aldrig kommer glömma, för det var den sommaren jag fick min första bästa vän! och sen när vi började i nionde klass så satt vi bredvid varandra och vi kunde inte vara ifrån varandra en endaste sekund! vi gjorde allt tsm, vi plugga tsm, vi fick skäll tsm. det var aldrig bara en av oss, det var oss båda, som om vi vore en oss samma person! och hela sommaren 2009 med dig! jag kommer fortfarande ihåg skolavslutninge. vi stod på varsin sida när vi skulle få våra betyg. och när jag titta på dig, såg dig stå där helt gråtandes, så bara forsa tårarna ut. jag kommer ihåg hur underbart det var att krama om dig då. den kramen kommer jag aldrig glömma. men nu, vi snackar aldrig mer. aldrig. vi har glidit ifrån varandra. och det tar död på mig. varje dag saknas det ngt och det är du! din röst, ditt leende eller bara dina ögon! det gör så jävla ont. för jag behöver dig i mitt liv, mer än något annat. jag klarar mig inte utan dig. och jag vill göra allt för att vi ska hålla kvar det vi har. för du är fortfarande min bästa vän och du är den jag alltid kommer älska mest! så jag vill att vi ska kämpa, bara tänka positivt, och göra allt för att få denna vänskapen att funka som innan. men detta är inte ngt jag klarar själv, detta är ngt vi båda två måste göra tillsammans. så jag ber dig..


jag älskar dig och du är den mest underbaraste och viktigaste personen i mitt liv!
jag vet helt enkelt inte hur jag ska överleva utan dig! vi har så mkt kvar att göra tsm! ♥
2010-04-01 @ 20:56:15 feelings. Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara Nord

Challe! Du har nt bloggat på tre dagar! Fy på dig!

2010-04-04 @ 11:53:04
URL: http://saran.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0