soova..

hejsan! hade inte med datan till skolan idag så kunde inte blogga. idag efter skolan tog jag tåget till hässleholm, mötte upp mina underbaringar, angella och nora! gick runt i stan, snacka skit :) sne åkte nora hem , av personliga skäl xD så jag och angella fortsatte gå runt. fick faktiskt en del inhandlat! ett par leopard tights, örhängen, diadem och nagellack! tog tåget hem tjugo över fem. gick till santan, käka kebab. andy kom, sen drog  vi till netto. träffa lite folk på stationen. cykla hem vid tjugo över sju.

kom hem. plugga lite. dushat och fixat håret. imorgon efter skolan blir det hem, fixa sig lite, packa grejorna sen köra till felle. där det blir förfest! taxin kommer och hämtar oss vif tjugo över åtta, sen pgfest i västra torup! kommer bli fett kul. fett taggad!

nej nu ska jag sova. väldigt trött. godnatt! <3
2009-09-24 @ 22:55:45 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0