skrattretande!

att det bara finns människor som du kan jag inte förstå, hur man kan bete sej som du gör. att jag inte insåg tidigare hur du var, att jag slösade så mycket tid på dej. jag ångrar det så fruktansvärt mycket, så du anar inte. att jag slutade träffa mina riktiga vänner istället för att va med dej. du är riktigt störd i ditt huvud asså, säger att jag är patetisk. jo visst?! säger att de snackas massa skit om mej, men du vet så jävla lite. det är tvärtom, det är dej det snackas om. dej alla tycker illa om, jag förstår inte hur jag kunde kalla dej min vän. du har fan aldrig varit en vän till mej, du har fan bara förstört hela tiden. jag ångrar verkligen att vi fick tillbaka kontakten, jag har inte varit mej själv sen dess. du höll mej precis som om du vore min mamma, du lät mej fan inte göra vad jag ville. så fort jag gjorde någonting så skulle du veta & du brydde dej bara när du själv tyckte det passade. låtsades att du fanns där, men i själva verket så va du bara så jävla nyfiken på allting. kan inte fatta hur jag kunde stå ut med dej? det fanns alltid någonting för dej att klaga på! & du ska veta en sak, inte bara jag & min familj som hatar dej. du kan ta dina äckliga killkompisar & stoppa upp dom någonstans. för jag bryr mej verkligen inte om varken dej eller dom. du har bara förändrat mej till någonting dåligt, och nu bryr jag mej inte ett jävla skit om vad du gör. jag vill aldrig mer se dej, aldrig!!


+ om du inte kommer & hämtar dina saker som du har glömt hos mej så klipper jag sönder skiten.

texten tagen från: juliacarolinapersson.blogg.se




patetiskt ?
skrattretande?
OHJA!
liksom allt detta bara för att jag vill ha mina grejor tillbaka som hon har tagit?
synd att texten är falsk, för det hade inte varit lika kul då. x)
jag tänker inte sjunka till din nivå och skriva om dig och ditt misslyckade liv,
för det kommer inte sluta bra för dig om alla får veta ditt sanna falska jag :)
hejdå. ha ett bra liv (NOOT) =D

2009-09-04 @ 13:06:28 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea lindh

halva din blogg handlar ju om julia? hon är den bästa vän du någonsin haft & du kommer troligen inte få några fler.

och hoppas hon klipper sönder skiten =)

2009-09-05 @ 10:23:52
Postat av: IDA.

''liksom allt detta bara för att jag vill ha mina grejor tillbaka som hon har tagit?''



du tror detta handlar om dina grejer. För de första så har hon inte snott dem! Det är du som inte vill komma och hämta skiten, du tror julia går och bär på dina grejer för din skull? :O



Om du tkr texten är falsk varför tar du då åt dig skriver detta på din jävla BLOGG? :O

asså omg.................................

2009-09-05 @ 10:24:42
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA OMG!

2009-09-05 @ 10:35:58
Postat av: Anonym

du liknar ugly betty! ;)

2009-09-05 @ 22:55:16
Postat av: Din Mamma!

asså du är så jävla ful så det inte är sant!!!

jag hoppas du har kollat på dig själv, liksom fan va ful du är!

och inte tala om din bild på denna jävla bloggen!

ehh...jag tycker du borde gå ner några kilo.

2009-09-06 @ 00:04:45
Postat av: Din Mamma!

asså du är så jävla ful så det inte är sant!!!

jag hoppas du har kollat på dig själv, liksom fan va ful du är!

och inte tala om din bild på denna jävla bloggen!

ehh...jag tycker du borde gå ner några kilo.

2009-09-06 @ 00:05:24
Postat av: insa

2009-09-06 @ 16:42:02
Postat av: Anonym

skit i dem andra kommentarerna challe!

du är unik som du är !! <33

2009-09-06 @ 17:44:51
Postat av: Anonym

HAHAH, patetisk? det är snarare du som är det.

& något du mer är, det är BEROENDE av julia & KÄR I HENNE !

2009-09-07 @ 14:29:11
Postat av: Anonym

HAHAH, patetisk? det är snarare du som är det.

& något du mer är, det är BEROENDE av julia & KÄR I HENNE !

2009-09-07 @ 14:30:10
Postat av: =)

det var inte särskilt snällt sagt flickor =)

2009-09-07 @ 17:03:33
Postat av: :

Skit i de jävla töntarna Challe ^^

du är iaf inte falsk :)

2009-09-14 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0