kommentarer

ni som  har kommenterat är fett patetiska (:
japp jag är fet som en gris och jag är stolt som fan!
ni kan inte trycka ner mig!
linne, ida , ni är ju roliga!
är ni avisa för att hon dissa er för mig ?
för att jag var hennes allra bästa vän och inte ni ?
det roliga var , ni erkände själva att hon dissa er för mig ;)
och julia,  det var du själv som sa att du inte ville va med ida och linnea,
för du inte palla vara med dom och sånt! xD
och sen var det du som frgade mig jävla varje dag om vi skulle göra något,
sa man nej så dampa du som fan !
och säg mig ?
vad har detta inlägg med hur jag ser ut ?
jag har väll aldrig sagt något om ert utseende  ? :)
jag tkr alla ska gå och skaffa sig ett liv :)
detta visar ju bara hur falska ni är ;D
2009-09-06 @ 18:37:53 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea lindh

hon kom iaf "tillbaka" vilket visar hur bra du måste ha varit :) det är ju slutändan som räknas tycker jag. haha? & nej jag är inte avis xd sen om julia sagt något sånt, så får inte jag ett utbrott på henne som du skulle fått :p jag litar på henne vad som än sägs.

2009-09-07 @ 07:16:28
Postat av: Ida

Håller med Linnea! Kunde inte skrivit det bättre själv.

Avis, vad finns de att vara avis på?

Det var snarare du som var avendsjuk hela tiden på allt och alla för att du inte fick ha julia för dig själv och för att vi finns där!

Och om du nu säger att julia har snackat skit om oss, så kan inte sånt dra ner på vår vänskap för de som du säger är bara skit i mina öron, isåfall ska de komma från julia och inte från ngn jävla blogg som du sitter skriver i.



2009-09-07 @ 07:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0