kallt..

sitter vid mitt fönster nu, öppet, så att jag kan komma åt internet. kallt. men ändå mysigt (: idag så var det då skola. stack hem. titta lite tv. sen stack jag till stationen och mötte andy och elias. sen kom angella och nora med tåget, underbart att träffa dom två filurerna! :) satt och snacka och sånt. stack till netto. sen satte vi oss ett tag och snacka. sjukt kul hade vi! :) så nu är en av sakerna från "måste göra" listan avklarade. nu bara en sak kvar, träffa saga!! <3
kom hem vid halv åt. kvällsmat. sen bara plugg. har fortfarande lite engelska kvar, men det fixar jag. imorgon efter skolan ska man till gymmet på persgården och få sitt kort registrerat där, så man kan börja gymma (; efter det ska jag till banken och göra några ärenden.

MAMMA KOMMER HEM OM TVÅ DAGAR :D <3

grattis betti på din 17-årsdag! <3
2009-09-16 @ 21:36:22 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0