jag bestämmer!

dags för ännu en hiss och diss! idag dissar jag outfits från VMA;s. jag dissar kläderna så ni vet, inte personerna!




Perez Hilton - helt klart en stor diss! liksom, målat händerna gula
oxå ? och vad är det med kavajen, gjort den själv eller ?
+ har inte din mamma lärt dig att man har skjorta under kavaj,
speciellt på stora galor ? STOR DISS!


Lady Gaga - omg, gaga, vad har hänt med dig ? HERREGUD! och
varför täcker du ansiktet ? döljer du något? klänningen är bara för
mkt! massa olika grejor på en klänning. fjädrarna är ju värst!
ush, lady, du måste gå tillbaka till din gamla snygga stil,
detta funkar inte alls!


Taylor Swift - taylors sminkning var oehöert snygg! men jag gillade
inte alls klänningen, den såg så gammaldags ut. visst den funkar på
henne, men det var inte rätt tillfälle till VMA! diss!




Beyonce - hon var såklart sexig som vanlig! skorna , klänningen,
håret, jo allt var perferkt! enkelt, men snyggt som fan. älskar
outfiten, verkligen en stor hiss!


Katy Perry - omg! omg! aldrig har katy varit så snygg!
klänningen är kort, men det ser inte alls porrigt ut! fy fan
vad läcker klänningen och skorna! ggrrrr! you go girl!


Pink & Shakira - denna klänningen var väldigt snygg! med ett par
enkla svart pumps, snyggt som fan! och den satt bra som fan både
på pink & shakira! lite lustlig, liksom dom är motsatt till varandra.
lite minus är att den ser lite stel ut, men snygg som fan!

2009-09-17 @ 08:43:16 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0