hejsan bajsan ! :)

heeeeeeeeej !!! sitter i skolan.. har matte just nu, fast rast just nu. ärr aaasss trött. vi slutar inte förrän tre och ska vara hos felle sex, vet ej om jag hinner sova lite, hade behövts men men får se. är inte jätte taggad för ikväll , men kommer väll sen. kvart i sex ska mamma och jag hämta maria på stationen sen ska vi köra och hämta mandy sen kör vi till felle! sen kommer taxin tjugo över åtta då, lite små lyxigt ;) vet ej när jag kommer uppdatera igen, festen slutar två inatt. sen imorgon måste jag sova ut och plugga satan på verkstadsteknik provet till på måndag. PAAALLLLAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! sen på söndag blir det nog väla och shoppa loss! :)


hejdå era pungråttor! :) <3
2009-09-25 @ 13:51:59 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0