hatar verkstadsteknik! -.-

ush kom hem från skolan ungefär 1 ½ timme sen. ush vad segt -.- hatar läraren. men ett och annt gott skratt fick vi allt! :D ska sitta lite till på datan, sen ska jag bli seriös och ta tag i mina läxor, så jag kan vila sen (: imorgon är det friluftsdag, blääääääääää! men jaja! och som sagt på fredag kommer mamma, mkt lycklig! blir att ringa henne idag och be om lite grejor hon ska köpa (A) :)

sen håller jag på att leta efter flygbiljetter till libanon nästa år, japp hela nästa sommar ska spenderas där!

och sen måste jag leta efter något jobb som jag kan ha på lov och sånt.

och sen letar jag efter något ställe där jag och saga ska börja dansa. typ i hgb? någon som vet vart det finns? street/hiphop/modern.

niggah.. <3
2009-09-14 @ 17:43:45 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0