hatar matte -,-

hejhopp alla :D skola idag då, gick fan snabbt. vi hade gympa, svenska och fysik. fett chill =D efter skolan stanna jag och felicia kvar i skolan ett tag, satt och snacka och sånt. sen hem. lite tv. sen blev det läxor direkt. har pluggat matte hela dagen, men nu lägger jag undan det och gör klart engelskan medan jag tittar simpsons :D höhö :D kl 9 är det andra avenyn, FY FAN VAD NICE :D:D:D HAR LÄNGTAT SATAN! :D

har inte berättat om mitt schema, men vi börjar fan halv nio varje dag (H) utom måndagar -.-
men men :D schemat gillar jag starkt! inte många lektioner på en dag :D

och eftersom jag inte har berättat om libanon, ska jag göra det i nästa inlägg ;D

pumpar & ventiler - du lärde mig.
2009-09-08 @ 20:21:30 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0