det ni kanske inte vet..

nu är det såhär. jag ska avslöja lite hemlisar nu. hihihi! vissa kanske vet vissa saker, meeeeen, inte allt!





jag hatar mjölk och vatten! - det är verkligen något av det värsta jag vet. klart det finns undantag. mjölk kan jag bara dricka som oboy eller till flingor! och vatten kan jag bara dricka om det är iskallt och det är 40 C ute. jag kan verkligen inte dricka något av det "rent".

jag brukar inte äta frukost - jag tycker verkligen det är jätte äckligt att äta något på morgonen. jag klarar inte av det. så jag skiter oftast i det.

mitt hår - jag har bara färgat mitt hår två gånger och slingat det två gånger, under mina 15 år som levande människa.

andra namn - som många vet har jag inget andra namn. men, jag har ett dopnamn som är therese! ( efter ett helgon i libanon )

jag har aldrig varit full - jaop det är sant. dricker och sånt visst, men aldrig blivit full!

jag älskar arrangera - jag älskar verkligen arrangera saker. jag har faktiskt en jäkla bra fantasi. allt från överraskningar till fester , till ja , massa!

mitt namn är sammansatt - jag hör ofta " ditt namn är rätt ovanligt va ? ". och ja det är det faktiskt för att det är samman satt. för mina föräldrar heter då CHARLES & ALINE. så dom gjorde såhär, CHAR + LINE = CHARLINE

jag har - kallats challe sen jag gick i ettan ? rätt kul. även min pappa kallas challe, han stör sig på att jag oxå kallas det ;D

jag älskar ... - frukt och grönsaker! det är det bästa jag vet. jag älskar det till och med mer än godis och chips, tro det eller ej!!

jag har gått många sporter - ja faktiskt. jag har åkt konståkning ungefär 6 år ? jag har testat innebandy, handboll, fotboll och dans!

jag dansat i fyran - japp. när jag gick i fjärde klass gick hiphop/street kurs!

jag inte är en långsikt människa - helt ärligt är jag inte det. jag går inte grubblar på samma sak hela jävla tiden. jag glömmer och förlåter, väldigt lätt ! :)


2009-09-17 @ 21:07:20 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0