©

nu ska jag börja med en ny sak på min blogg! Jag ska börja hissa och dissa saker i världen. det kan vara allt från människor till saker! hur ofta jag ska göra det vet jag inte, när jag hittar något att hissa och dissa :D wiiie :D
sen får ni ju kommentera vad ni tkr om mina åsikter ;)

Skolan - Fy fan jag orkar inte mer. har bara gått i skolan i en vecka men är redan trött på det. ush! stor tumme ner.

 

Vädret - Ush vädret här i Sverige är hemskt. Det är kallt och blåsigt man måste till och med börja använda jacka! Nu kan man inte längre gå i shorts och flipflop och sånt. Snyft!

 

 

Saga Uhre - Jag hissar Saga för hon är helt klart världens bästa vän. Tyvärr har jag inte visat tillräckligt hur mkt jag älskar henne och hur mkt hon betyder för mig. Men Saga du är verkligen solen i mitt liv. Jag vill inte leva ett liv utan dig. Jag skulle aldrig orkat. Jag finns alltid här för dig hjärtat. Och det gör så ont att inte kunna träffa dig varje dag. Jag saknar dig mer och mer för varje dag jag inte träffar dig. JAG ÄLSKAR DIG MEGA MKT SAGA! ♥

 

Skvallerbloggar - Jag älskar verkligen skvallerbloggarna. Bästa bloggarna!! :) Här är två som jag läser:

falsksanning.blogg.se & nbitchie.blogg.se

 

 

2009-09-09 @ 18:33:57 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Vanilj (a)

Du är hot,

haha enligt min lista ;) <3

2009-09-09 @ 19:05:36
URL: http://suhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0