brrrrr kallt..

skit kallt ute fan! var tvungen och ha tjocka strumpor, vantar och halsduk!! x) igår efter jag kom in, var jag fan som en isbit. så jag tog en timmes lång varm dush!!! :) sen somna jag gott!
meningen att jag skulle vakna tjugo i åtta idag, men mobilen cpa sig så den ringde tjugo i sju -.- sur som fan. en timmes sömn åt helvete alltså. jaja. har historia nu, PALLAA!! -.- det värsta jag vet alltså. sen engelska, lunch, matte och sen resurs tid med p12. efter skolan blir det utvecklingssamtal.. sen bara slappa resten av dagen , kanske sticka ut med någon (:

längtar som faaan till imorgon!!! dududu <3
2009-09-30 @ 08:39:20 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0