underbar kväll! (Y) ♥

hej alla underbaringar :) blev lite ändringar idag då. det blev aldrig sitta hemma. va i skolan typ till fem, hade följe hem med bästa felle. fy fan vad kul vi hade y) sen kom hem titta tv, gick och handla till mamma. så smsar angella om jag har lust att komma på filmkväll. fuck yeah att jag vill. så vid sju mötte jag nora och angella på ica. såklart var saga sen som vanligt -.- sen kom saga. sen drog vi till K3 hyrde en film kommer inte ihåg vad den heter. men den var rolig , och vi hade väldigt kul ;) sen vid tio drog jag saga och angella från nora. angella gick hem jag och saga gick rundor och snacka. vid elva skiljdes vi åt. snyft. nu är jag hemma i värmen. vet inte vad jag ska göra. vill ringa och prata med någon, någon som har lust (: ?

sen... vårt internet här hemma har lagt av -.- suck.. så måste sno av grannen, som är jävligt segt. internet kommer inte tillbaks förrän typ måndag eller tisdag. bläääääääääääää

imorgon blir det bara plugg, sen på kvällen ska jag vara DJ på ett disco för bälinge pojkar och flickor :) hihihihi! ;D

ifall jag inte skriver mer så ...

GODNATT :D <3
2009-10-16 @ 23:20:06 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0