sweet home after a sweet day and night.

heeej :) är hemma efter en riktigt bra dag och kväll. började med att vi åkte in till malmö då , doktorn , sen mcdonalds :) hade riktigt kul och mysigt med familjen idag. sen körde familjen mig till saga , där jag möttes av saga och boysen. vi gick en liten bit och luffa och hade det kul , sen skildes vi åt, killarna stack till abf och jag & saga gick vår runda :) sen stack vi till abf. det blev lite dunkgömme i mörkret och sen poker :) mys på denna dagen! kom hem vid halv elva. nu sitter jag här och tittar firends, efter det blir det scrubs och how i met your mother. ska antagligen bli film sen och sen sova. och här kommer lite bilder från idag :)



dagens outfit! ;

svart kofta - ginatricot
långt rosa linne - ginatricot
svarta tights - h&m
stövlar med nitar - din sko
halsband, ring och armband - ur och penn


dagens outfit 2 ;
jacka - h&m
vantar - kappahl
halsduk - h&m




jag & min bror kan aldrig vara seriösa på foto x) ;)


sötnosar :) <3

nu ska jag stänga av datan, godnatt! ♥
2009-10-28 @ 23:44:16 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0