suck. stort suck.

har precis gjort klart mitt franskaprov. ett ord ! : IG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åhhh. jag vet att jag tjatar som fan om det. men jag är så jävla besviken!!!! -,- åh. satt uppe hela jävla natten. är på världens sämsta humör. och det finns bara två personer i världen just nu som kan få mig på bra humör! ♥ och sen har jag ont i hela jävla kroppen. för vad? jo för jag satt och plugga på ett franskaprov som jag kommer få ig på -.- AAAAAAAH DAMP! just nu sitter jag bara och muttrar i cafeterian, väntar på casper ska bli klar med sitt prov så ska vi börja med fredagsfikan. suck på denna dagen. pleaze make my day to a better day <3
2009-10-16 @ 09:24:22 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0