pluggi.

godmorgon! :) <3

blev ingen direkt igår natt. blev att jag starta den och sen somna direkt. haha. så imorse har jag tittat på filmen YEAR ONE, sjukt rolig, värd att se! :) sen titta jag några avsnitt how i met your mother <3 nu sitter jag här och ska snart börja plugga. måste verkligen ta det seriöst nu. har skit mkt till nästa vecka. kanske ska ut och gå sen ikväl , någon som är på ? :)

förresten om igår. började med att jag stack till ica mötte andy,nico, matte och nora. handlade lite sen hem till angella. blev snack och sånt. försökte fixa film, men vi faila x) så nico stack hem och hämta saw , så såg vi då SAW 1, sjukt bra faktiskt! sen lite snack och sånt, sen hade jag följe hem med andy! :) <3

tack för kvällen underbaringar <3
2009-10-30 @ 14:11:22 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0