omg!!!

ska försöka skriva detta utan större fel..

idag så har jag bara segat , tränat lite hemma. vid fem mötte jag saga och vi gick på en mysig kvällspromenad! :) sen så mötte vi killarna på statoil. så gick vi in på ica. så går jag och saga bredvid varandra sen plötsligt hör jag jag två araber gå bakom oss så jag blir ju såklart nyfiken och tittar bak, och får ögonkontakt med en av dom, OCH VEM FAN TROR NI JAG FÅR ÖGONKONTAKT MED , OM INTE VÄRLDENS SNYGGASTE HAMZA FRÅN ANDRA AVENYN!!!!!!!! och jag slår direkt till saaga och säger att hon ska titta bak och hon instämemr att det är fan. fan vilket fnatt jag fick i mig. jag sprang runt hela ica för att få tag på nora och kunde varken prata eller andas. efter ett jävla långt övertal kom nora till ica, då hade hamza stuckit. MEN DET VAR HAN, OCH JAG HAR VITTNE, OCH JAG ÄR GLAD =D och nu ska ajg göra allt jag kan för att bevisa att det var han!!!

kom hem . åt världens godaste mat. ska snart sätta på en film och träna lite till. imorgon blir det hbg med världens underbaraste :) <3
2009-10-25 @ 19:12:22 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: rebecka

hahaha de e klart de v a han xd han o hans kompis var med emmie o hennes kusin ;p

2009-10-27 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0