nytt!

japp en ny sak på bloggen då. hissa och dissa och länka bloggar och sånt! :) kan vara vad som helst för blogg, mellan himmel och jord ;)





idag går dagens länk till... "drumslag"

en av mina favorittjejer. för att hon är världens bästa vän. för att hon är trög och inte vet hur man tittar sin statistik. och för att jag älskar hennes blogg. min älskling SAGA!!

s.uhre.blogg.se

LÄÄS! :)
eller besök den iaf så hon blir glad ;)

JAG ÄLSKAR DIG!!! ♥
2009-10-21 @ 09:46:14 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: Vanilj (a)

HAHA AWWW, jag är lite små trög ibland (a) men ihh, de kanske får bli lixom typiskt för min blogg? :o Hehe, men JAG ÄLSKAR DIG!! <3333

2009-10-21 @ 17:44:16
URL: http://suhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0