nu är det dags!

nej nu var det jävligt längesen som jag hissa och dissa. idag blir det att hissa och dissa saker som har med killar att göra!!! :)



självsäkra jävlar - jag ( och många många andra ) stör sig på killar som har sin näsa allt för långt upp i vädret. som skryter allt för mycket. och bara älskar sig själva. sånt är bara bläääääääääääää!!!

töntarna - killar med tajta jenas!!!!! USH!!!!! det är nog det värsta jag vet!!!

partille-johnny - ja ni fattar. något av det fulaste jag vet. asså vilka idioter bär sånt? stureplankillar?






musiker - en kille som spelar gitarr asså fyfan. där smälter jag till max!!!!! ( och många andra ) asså fy fan jag älskar och lyssna på när killar spelar gitarr. när dom spelar fint såklart. så det är verkligen ett mega jävla plus till alla som spelar gitarr!!!!

skjortor - jag älskar skjortor på killar. inte sån gubbskjortor. utan såna typ halvärmade, fy fan vad snyggt. grrr.

känsliga killar - det är så underbart med killar som gråter. så gulligt. såna som är känsliga. som vågar prata om deras liv och sånt.
2009-10-08 @ 12:44:35 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0