nu är det dags igen !




dessie och paow - jag dissar deras utseende och uppförande på blogawards. fy fan. det värsta var deras frisyrer och dessies klänning! FJORTISAR!



Centralskolan - jag har hört så mycket skit om den skolan nu. det är nog verkligen den sämsta skolan i sverige. fy fan vad man lär sig lite där. det har jag och många av mina nuvarande klasskompisar märkt. lägg ner skolan eller gör den bättre!

omogna 21-åringar
- en stor diss till 21 åringar som går runt och skapar massa rykten om 15 åriga tjejer om att de är lesbiska när dom vet att de inte är ett dugg sant. och detta gör dom för att dom är avundsjuka. patetiskt ;) TA ÅT DIG!




kicks chokladansiktsmask
- kommer ni ihåg när jag lade upp den ? ASSÅ JAG ÄLSKAR DEN! den är skiiit bra. efter bara en gång så tog den bort nästan alla mina pormaskar. min hud blev len! och sen så luktar den så jävla gott. och den är till ett bra pris. JAG REKOMENDERAR STORT! finns på kicks då att köpa..



mina favorittjejer
- saga, nora och angella! fy fan , så jävla glad att vi har hittat tillbaks till varandra. världens bästa tjejer alltså! har alltid roligt med dom och kan alltid vara mig själv. JAG ÄLSKAR ER! ♥


ni är det bästa jag vet -v-



2009-10-21 @ 09:08:15 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0