mihihi, lurade ! :)

haha det trodde ni allt ? xD att jag , charline bou obeid , skulle klippa av mitt fina långa hår!!! :O hahaha xD ni är ju allt tröga, särskilt lilla du saga, jag trodde du kände mig bättre än så ;) haha xD NEJ, jag har inte klippt mitt hår :)

just nu sitter jag i skolan , vi har kemi. eget arbete, ska göra labbrapport till nästa fredag, sitter i grupprummet med dennis, skön musik är på (: orkar inte börja med min lapprapport nu, gör det i helgen, inget händer ändå.
mer än musik så hör man dennis klaga på alla killar på bilddagboken som har lagt upp bilder på deras kroppar och tycker dom är dumma i huvet för att dom tror att dom är biffiga xD

igår så träffa jag nora, tyvärr så kunde inte " hemlig " komma :/ men kanske idag eller i helgen!!!  (:


seriöst, palla att ni håller på. man kan vara kompis med en kille utan att gilla killen. förhelvet. vi är klasskompisar. bara lägg ner. ni bara förstör ens vänskap
.
2009-10-02 @ 11:31:17 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0