life is beautiful..

livet leker nu. när allt det jobbiga är över. ska bara läsa ut en bok och ha matteprov imorgon. men det är rätt chill. och snart är det lov. men har så jävla mkt jag verkligen måste göra på lovet. och jag måste planera det jätte bra. för jag vill inte komma sista dagen med alla mina grejor. hade lunch innan. sen påväg hem hade jag och ida världens skrattanfall. delvis för att jag cykla på mandys minicykel ( ni kan ju tänka er hur det ser ut xD ) och körde com en galning och var nära på att dö :P sen för att ida körde in ett träd HAHAHAHAHHAHAHAHA XD bästa på länge alltså. nu har jag datakunskap. sitter i grupprummet med dennis och försöker göra mitt datakunskapprojekt. men orkar inte och fattar inte. idag blir det nog att stanna kvar i skolan och plugga och sånt :)
2009-10-21 @ 13:07:22 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0