kemi..

nu har vi kemi. lite rast. är rätt trött. skulle lägga mig tidigt, men blev aldrig av. utan satte mig klockan elva och började locka mitt hår ? xD haha. jaja , lade mig kanske vid 1. vaknade vid 7.  nu börjar kemin och jag är duktig och antecknar på datan höhö och gör lite annat samtidigt. vid tio över tolv har vi lunch sen matte sen lite klasstid. SEN LOOVV :D ska hem då och planera lite för imorgon. det ända jag vet är att saga kommer till mig vid fyra och vi ska va hos frida vid sju. men har massa annat göra. vilka ska mer med ? sprit ? kläder ? håret ? ja såna är vi tjejer ;) vet inte om jag pallar dricka imorgon får se, tror inte jag har något heller. hmm får hem och leta sen xD idag... aahhh vill göra något. tror jag ska fråga runt några om dom vill göra något..

förresten, är det någon som vill hitta på något idag ? :D


jag längtar till måndag ♥
2009-10-23 @ 11:19:43 a day of my life. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0