kan inte somna..

hejsvejs! :) idag så har jag försökt plugga lite, gick inte så lyckat och det kommer jag få smaka på sen. vid fem stack jag, mamma och syster till fotbollsplanen och titta småttingarna  bälinge när dom spela fotboll. sen blev det prisutdelning. sen skulle dom då ha disco och jag var då deras DJ;s och tkt själv jag var duktig. kanske har en bokning om två veckor :) lite pissed på att jag inte hade möjlighet att se blogawards. blääää.... men jajja. när jag kom hem titta jag och mamma på vår favvoserie. sen kom pappa och joina oss så satte vi på filmen "the proposol" faktiskt en bra och rolig film :)

godnatt! <3
2009-10-18 @ 01:32:09 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: K' ☼

blogawards går inte på tv förrän nästa vecka tror jag :) <3

2009-10-18 @ 07:42:50
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0