jag hatar regn ! -.-

idag efter skolan. tandläkaren då. jävla idioterna lät mig inte byta tid -.- åh. men iaf tid kvart i fyra. hann precis till tåget. åkte in själv till  hässle. regnade som fan.. åh , inte min dag -.- väl i h&m så träffa jag jolls!!! :) wiiie. så hon var snäll och söt och va med mig. blev en del inhandlat och en del skratt :) handla tights, halsband,örhängen,läppglans , ansisktmask och goooddiiis !! :) tåg tåget tjugo över sex, sen hem. tack johanna för idag (: <3

nu väl hemma, ska snart dusha. sätta på ansisktmasken sen ska mamma fixa mitt hår. sen när allt är klart, blir det att plugga lite (:





coolt va ? ;D passar mig , haha (A)
2009-10-08 @ 20:21:34 a day of my life. Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

haha åh vad kul att du gillade ansiktsmasken! tack själv <3

2009-10-21 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0